شناسهٔ خبر: 102538 - سرویس هوایی

در نمايشگاه حمل و نقل صورت گرفت؛

قدردانی وزير راه و شهرسازی از مديرعامل شرکت فرودگاه‌‌‌ها

سیاوش امیرمکری وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح به سیاوش امیرمکری، حضور شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را تلاشی هنرمندانه و ماندگار برای ترسیم جلوه ای شایسته در مشارکت و توافقی ملی برای رشد و شکوفایی و آینده ای بهتر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح به سیاوش امیرمکری، حضور شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را تلاشی هنرمندانه و ماندگار برای ترسیم جلوه ای شایسته در مشارکت و توافقی ملی برای رشد و شکوفایی و آینده ای بهتر توصیف کرد و گفت: مطابق ارزشیابی هیات داوران شرکت فرودگاه ها حایز رتبه برتر در بخش دولتی با ارزیابی همه شاخص‌ها است.

در متن لوح تقدیر وزیر راه و شهرسازی خطاب به سیاوش امیرمکری آمده است: «نمایشگاه عرصه ارائه توانمندی‌ها، عملکردها و استعدادها و ظرفیت هاست، هر غرفه با همه کوچکی و محدودیت، میدان گسترده ای از عشق و علاقه است و اگر عرصه را فراخ تر و عمیق تر بنگریم، هر غرفه، قلبی تپنده در کالبد افتخار کشور است.

نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، جلوه ای از اراده و خواست و دولت مردمی، ایران قوی، در زمینه توسعه زیرساخت نوسازی ناوگان، حمل ونقل کارآمد و تلاش هنرمندانه و ماندگار شما برای ترسیم جلوه ای شایسته در مشارکت و توافقی ملی برای رشد و شکوفایی و آینده ای بهتر به شمار می آید.

 ضمن سپاس از حضور ارزشمند آن مجموعه در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اعلام می شود مطابق ارزشیابی هیات داوران نمایشگاه، رتبه برتر در بخش دولتی را در شاخص های مورد ارزیابی کسب کرده‌اید.

با تبریک این کامیابی و تلاش، امیدوارم در راهی که پیش رو دارید در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشید و همواره در پناه الطاف حضور حق موید و منصور باشید