شناسهٔ خبر: 102605 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان:‌

۷۱ دوره آموزشی برای کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

میلاد وفادار.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان  از برگزاری ۷۱ دوره آموزشی برای کارکنان این اداره کل در ۹ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، میلاد وفادار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزاری دوره های آموزش را یکی از ابزارهای مفید ارتقاء کیفی دانش کارکنان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با توجه به برنامه آموزش سالانه ابلاغی وزارتخانه متبوع در جهت ارتقاء سطح علمی کارکنان شاغل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی می‌کند.

وی ادامه داد: سیستم های اطلاعاتی مدیریت و کاربرد آن در امور مالی، مدیریت رفتار سازمانی، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیریت رفتار سازمانی، آشنایی با قوانین محاسبات و محاسبات عمومی کشور، مدیریت دانش سازمانی، آشنایی با فناوری های مالی و کاربرد آنها در صنعت، مهارت های زندگی، فرهنگ سازمانی و برنامه ریزی و اقدام در بحران از شاخص ترین دوره های آموزشی برگزار شده در سالجاری برای کارکنان این اداره کل بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تا کید کرد: توانمندسازی کارکنان، رویکردی مهم این اداره کل به منظور افزایش بهره وری و بهبود کیفیت خدمات سازمانی است، چرا که برخورداری کارکنان از مهارت و دانش روز، شناخت اهداف سازمان و انجام صحیح وظایف محوله را تسریع می بخشد.

وی افزود: در شرایط کنونی می توان با مدیریت علم و دانش کارکنان و یکپارچه ‌سازی سرمایه ‌های دانشی در بخش‌ های مختلف و اثرگذاری مستقیم بر مفاهیمی نظیر افزایش سطح یادگیری سازمانی، اعتلای فرهنگ سازمانی، تولید دانش جدید زمینه ارتقای سطح فعالیت‌ ها به منظور دستیابی سریع به اهداف مد نظر را در این اداره کل مهیا کرد.

وفادار با بیان اینکه  برخی از دوره های آموزشی برگزار شده برای کارکنان این اداره کل از طریق بستر اینترنتی و راه دور انجام شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۸۰ نفر در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان(شمال) شاغل هستند.