شناسهٔ خبر: 102683 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود؛

نشست علمی تخصصی «آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی»

نشست نشست علمی-تخصصی «آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، نشست علمی-تخصصی «آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی به شکل مجازی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

در این نشست علمی- تخصصی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به ‌عنوان مدیرعلمی، کیومرث ایراندوست رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان و رئیس قطب علمی بازآفرینی و بهسازی شهری ایران با موضوع «آمایش سرزمین و پدیده سکونتگاه‌های فقیرنشین و غیررسمی» سخنرانی خواهند کرد.

همچنین پویا علاءالدینی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران نیز با موضوع «پیوندهای بالقوه تمهیدات آمایش و بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی» سخنرانی می‌کند.

لازم به ذکر است، پنجاه‌وهشتمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت مجازی در تالار کنفرانس مجازی این مرکز به نشانی http:/ / connect.mporg.ir/ dfrc برگزار می‌شود.