شناسهٔ خبر: 102784 - سرویس استان‌ها

به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی:

دوره آموزشی «طراحی اسکان اضطراری و موقت در بحران» در راه و شهرسازی زنجان برگزار شد

هاشملو - زنجان.jpg دوره آموزشی «طراحی اسکان اضطراری و موقت در بحران» با همکاری معاونت توسعه و منابع انسانی راه و شهرسازی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه ویژه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، همزمان با ۵ دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله، دوره آموزشی «طراحی اسکان اضطراری و موقت در بحران» با همکاری معاونت توسعه و منابع انسانی راه و شهرسازی زنجان برگزار شد.

این دوره آموزشی به مدت ۲ ساعت برای همکاران فنی و مهندسی در سالن اداره کل راه و شهرسازی زنجان پیش بینی شده بود.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی زنجان بر لزوم ارتقای آموزش تاکید کرد و گفت: زیر ساخت‌های لازم برای آموزش تمام اقشار مختلف در هر سطحی مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

صمد هاشملو بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان در برابر حوادث و بلایا تاکید کرد و ابراز داشت: باید دستگاه‌های اجرایی نسبت به مقوله آموزش در ادارات برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و آموزش در جامعه تاکید کرد و متذکر شد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی‌ها در این زمینه بسیار می‌تواند موثر باشد.

این دوره با ارایه مطالب توسط صمد هاشملو رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل راه و شهرسازی زنجان و مشارکت و استقبال خوب همکاران فنی و مهندسی به مدت دو ساعت برگزار شد.

گفتنی است به همکاران حاضردر این دوره گواهی‌نامه حضور در دوره اعطا خواهد شد.