شناسهٔ خبر: 103015 - سرویس استان‌ها

پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی در پی درگذشت همکار راهدار در استان اصفهان

داریوش امانی در پی درگذشت محمد احسانی راهدار تلاشگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان،داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی،معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با صدور پیامی درگذشت محمد احسانی همکار راهدار تلاشگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردستان در استان اصفهان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:     

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم محمد احسانی همکار راهدار تلاشگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردستان در استان اصفهان که در حین عملیات راهداری دچار سانحه تصادف شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
بی شک فقدان آن مرحوم همچون دیگر راهداران عزیزی که در حین خدمت جان شیرین خود را تقدیم کردند، محسوس و خدماتش ماندگار خواهد بود.
ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان، تمامی همکاران عزیز سازمان بویژه همکاران استان اصفهان و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، از درگاه پروردگار منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر،بردباری و سلامتی مسئلت می نماید.