شناسهٔ خبر: 103059 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

نشست‌های ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد

جلسه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست‌های جداگانه‌ای به بررسی و رفع مشکلات ارباب رجوع سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این نشست‌ها در راستای ساماندهی اراضی تعاونی تاکسی رانی و فضای سبز شهر بروجرد و جمعی از متقاضیان پروژه تهرانسر شهر تهران انجام گرفت، گفت: جلسات به صورت جداگانه و با حضور متقاضیان برگزار شد که در آنها مشکلات مراجعین به صورت چهره به چهره مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد راهکارهای قانونی حل این مشکلات توسط واحدهای تخصصی، مورد ارزیابی و رفع قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه ملاقات متقاضیان با نفر اول در هر دستگاه ضروری است افزود: این نوع ملاقات‌ها هم برای مسئولان و هم مراجعین به دستگاه‌ها منشا خیر است چرا که از یک طرف باعث می‌شود مدیران در جریان ریز مشکلات مردم قرار گیرند و از سوی دیگر مردم می‌دانند حرفشان توسط مسئولان شنیده می‌شود و فاصله‌ای بین آنها و مدیران وجود ندارد.

گفتنی است نشست تعیین تکلیف زمین تعاونی تاکسیرانی و فضای سبز شهر بروجرد با حضور عباس گودرزی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.