شناسهٔ خبر: 103074 - سرویس مسکن و شهرسازی

به منظور رفع ابهامات بانک‌های عامل

نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات ساخت موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید برگزار شد

نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات ساخت موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات ساخت موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات ساخت موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید به ریاست پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی و با حضور معاونان مسکن و ساختمان ادارات کل استانی و مدیران اعتباری بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات برگزار شد.

اصلانی در حاشیه این نشست و در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: این جلسه با حضور مدیران اعتباری کلیه بانک‌هایی که سهیمه پرداخت تسهیلات در قانون جهش تولید توسط بانک مرکزی به ‌آن‌ها اعلام شده است، برگزار شد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی دستورالعمل این تسهیلات را در تاریخ ۱۷ آذر منتشر و به بانک ها ابلاغ کرده است، افزود:  هدف از این نشست  رفع ابهام از نحوه پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها بود. 

اصلانی ادامه داد: تشریح و توضیح موارد ابهام بانک‌ها از نظر پرداخت تسهیلات از دیگر دستورات این نشست بود. همچنین درباره سامانه ثبت و درج اخذ تسهیلات نیز توضیحاتی ارائه شد که انشاالله پرداخت سرعت بگیرد و تا پایان سال سهمی که برای هر بانک در نظر گرفته شده پرداخت شود.