شناسهٔ خبر: 103093 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

 فعالیت ۴۴۰ راهدار در جنوب سیستان و بلوچستان همزمان با شروع بارندگی‌ها 

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از فعالیت ۴۴۰ نفر از راهداران این اداره کل با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک همزمان با شروع بارندگی ها در محورهای مواصلاتی تحت پوشش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از فعالیت ۴۴۰ نفر از راهداران این اداره کل با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک همزمان با شروع بارندگی ها در محورهای مواصلاتی تحت پوشش خبر داد و اظهار داشت: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در سطح محورهای مواصلاتی جنوی استان کلیه راهداران این اداره کل در قالب ۳۵ اکیپ در آماده باش کامل در آمدند و با شروع بارش ها به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی در حال خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه راهداران جنوب سیستان و بلوچستان در سخت ترین شرایط حضور دارند تا راهها باز بماند و آمد و شد در آن جریان یابد، گفت: در حال حاضر محورهای دلگان- بزمان، دلگان - زهکلوت و فنوج- کتیج- رمشک به دلیل طغیان رودخانه های محلی مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی آنها با قوت ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ۱۳ شرکت خصوصی طرف قرار داد این اداره کل امادگی خود را برای در اختیار قرار دادن ماشین آلات به راهداران اعلام نموده اند.

قادری تاکید کرد: ضروری است شهروندان مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان با توجه به تداوم بارندگی ها و شرایط ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/