شناسهٔ خبر: 103197 - سرویس استان‌ها

کسب رتبه برتر تولید و انتشار خبر توسط اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

عباسعلی سلیمانی.JPG رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب رتبه برتر این اداراه کل در تولید و انتشار اخبار در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عباسعلی سلیمانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب رتبه برتر این اداراه کل در تولید و انتشار اخبار در پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

وی ادامه داد: روابط عمومي سازمان ها با مسئوليت ها و وظايف فرواني در حوزه تبليغات و اطلاع رسانی و پژوهش رو به رو هستند كه يكي از مهمترين وظايف كه مي تواند نقطه قوتي برای روابط عمومی ها باشد حوزه اطلاع رساني است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روابط عمومي كارآمد با ارتباط هرچه بيشتر با رسانه ها، سازمان ها و اداره هاي ديگر زمينه معرفي دستاوردها و فعاليت هاي سازمان ها مطبوع خود را در جامعه فراهم و زمينه رشد و پيشرفت آن را فراهم كنند.

سلیمانی با بیان اینکه داشتن اطلاعات موثق، دقيق و به موقع از بزرگترين سرمايه هر سازمان است و حيات یک سازمان به داشتن ارتباط دو سويه درون سازماني و برون سازماني و كسب اطلاعات به روز و مفيد است، گفت: خوشبختانه روابط عمومی این اداره کل در سالجاری با افزایش تعامل رسانه ای توانسته بیش از گذشته در جهت اهداف سازمان حرکت و به ارتقای جایگاه اداره کل در بین افکار عمومی اقدام کند.