شناسهٔ خبر: 103204 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گیلانغرب؛

جاده‌های گیلانغرب لغزنده است

برف روبی - کرمانشاه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گیلانغرب گفت: محورهای اصلی این شهرستان به علت بارش برف و باران شب گذشته دچار یخ زدگی شده و عملیات برف روبی و نمکپاشی از ابتدای بارش آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، حسین خاطریان افزود: با وجود بارش برف شب گذشته در محورهای کوهستانی شهرستان گیلانغرب، با تلاش راهداران تمامی راه‌های مواصلاتی باز و تردد در آنها به سهولت جریان دارد و رانندگان باید با احتیاط و رعایت موارد ایمنی در این محورها تردد کنند.

وی اظهار داشت: تعداد ۱۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی و نمک پاش مستقر در راهدارخانه‌های قلاجه و چله، ۲ محور مهم گیلانغرب به اسلام آباد در محدوده گردنه‌های «قلاجه و داربادام»  همچنین گردنه «مله نه» مستقر شده و امداد رسانی و برف روبی جاده را انجام می‌دهند.

خاطریان یادآور شد: ۲۰ نفر از عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرها را عهده دار هستند.

وی گفت: بدلیل عملیات ایجاد کنارگذر گردنه قلاجه و تخریب پل، از شب گذشته تا اطلاع ثانوی این مسیر برای تردد به سمت گردنه قلاجه مسدود شده و تردد از مسیر تونل اربعین انجام می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گیلانغرب افزود: سامانه تلفنی ۱۴۱مدیریت راهها بصورت شبانه روزی پاسخگوی تماس همشهریان جهت دریافت اطلاعات راه ها خواهد بود.