شناسهٔ خبر: 103207 - سرویس استان‌ها

با توجه شرایط جوی و هشدارهای هواشناسی:

راهداران در محورهای مواصلاتی مازندران به حالت آماده باش درآمدند

مازندران با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان و هشدارهای هواشناسی راهداران سخت کوش استان با آماده باش کامل در محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه ها مستقر هستند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران، اسماعیل فولادی سرپرست این اداره کل با اشاره به در پیش بودن بارش عنوان نمود: در حال حاضر33 اکيپ راهداري در قالب 250 ماشين و 350 راهدار در محورهاي مواصلاتي استان مستقرو در حالت آماده باش هستند .

وی آسايش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و كوشش راهداران برشمرد و گفت: طول محورهاي برفگير مازندران ۳7۰۰ کيلومتر با 13 گردنه به طول 700 کیلومتر است که این اداره کل 22 راهدارخانه را در محورهاي مواصلاتي استان تجهيز نموده و آماده گی کامل برای سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان را دارد.

 فولادی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، خاطر نشان ساخت: با توجه به كاهش دما در سطح محورهاي كوهستاني به كليه رانندگاني كه قصد تردد از محورهاي كوهستاني را دارند توصيه مي شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت ، تجهيزات و امكانات ايمني از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

گفتنی است مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راهها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و شرايط جوي به سايت www.141.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي 141 تماس حاصل فرمايند.

انتهای پیام/