شناسهٔ خبر: 103256 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن خبر داد:

مشارکت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۶هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن/ادامه ثبت‌نام شهرهایی که هنوز دو ماه فرصت زمانی آنها سپری نشده است

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیش از ۲میلیون و ۵۰۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشتند گفت: ثبت‌نام برای شهرهایی که دو ماه از زمان آنها سپری شده به اتمام رسیده است.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام اینکه ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ابتدا برای ۶۴۰ شهر باز بود که بعد از تامین زمین به مرور این تعداد شهرها افزایش یافت و ثبت‌نام انجام شد.

اصلانی ادامه داد: برای شهرهایی که از ۲۸ مهر ماه ثبت‌نام داشتند ثبت‌نام بسته شد. هر شهری که بعد از آن تاریخ به تناوب باز شد تا ظرف زمانی دو ماه ثبت‌نام ادامه دارد.

وی توضیح داد: از دوشنبه مابقی شهرهایی که در ۷۲۰ شهر اخیر نبوده است درسطح کشور باز می‌شود.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن اعلام کرد: ثبت‌نام مجردان در دستورکاراست و هنوز دستورالعمل آن نهایی نشده است. به محض آنکه دستورالعمل ثبت‌نام مردان مجرد نهایی شود ثبت‌نام مجردان برای همه شهرها باز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام شهرهایی که دو ماه از فرصت زمانی آنها گذشته است ثبت‌نام در آنها به اتمام رسیده است و برای شهرهایی که هنوز این مدت پر نشده ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن ادامه دارد.