شناسهٔ خبر: 103539 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد:

گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و جاده ای همدان

محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از فعالیت گشت‌های ویژه برای کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و جاده ای همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، محمد سرگزی با تأکید بر رعایت قوانین از سوی رانندگان، شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی گفت: گشت‌های ویژه برای کنترل حمل‌ و نقل در جاده‌های استان همدان فعال است.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های ویژه در نقاط حساس استان به منظور تشدید نظارت بر حمل‌ونقل جاده‌ای تشکیل شده است، افزود: به منظور ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات حوادث جاده‌ای، تشکیل گشت‌های مشترک با پلیس راه تأثیر به‌سزایی در نظارت، کنترل و اجرای قوانین حمل‌ونقل دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اظهار داشت: به همین منظو روز گذشته، گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده‌ای به اتفاق کارشناسان ادارات حمل و نقل و پلیس راه انجام شد و در این بازه زمانی ۱۸ دستگاه خودروی باری در محور همدان – کرمانشاه کنترل و نظارت شد.

محمد سرگزی، کنترل اسناد حمل، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، مندرجات بارنامه، ناوگان عمومی بار بدون بارنامه، مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با بارنامه و بررسی عوارض جابجایی کالا و بررسی فرار بار را از جمله این این اقدامات برشمرد و تأکید کرد: در این زمینه ۳ خودرو دارای تخلف بودند که تذکرات و برخورد لازم به مالکان آنها داده و همچنین یک دستگاه خودرو نیز از طریق پلیس راه همدان-کرمانشاه جریمه شد.

وی، تکمیل چک لیست ثبت تخلفات برای طرح در کمیسیون های مربوطه را از اقدامات لازم در این زمینه عنوان کرد.

انتهای پیام/