شناسهٔ خبر: 103601 - سرویس مسکن و شهرسازی

در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد؛

ملاقات عمومی با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه/تاکید بر تسریع در حل مسائل و مشکلات مردم استان

جلسه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه با نمایندگان مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه بر حل مسائل و مشکلات ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست ملاقات عمومی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات مدیره سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

در این نشست مواردی همچون واگذاری زمین برای ساخت مراکز گردشگری، مسکن  و مشکلات تعاونی‌های مسکن مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

علیرضا فخاری در این نشست بر حل مسائل و مشکلات ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مردم نباید احساس کنند مسئولان مشکلات آنها را نمی‌بیند و صدای آنها را نمی‌شنوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به سبب ارتباط مستقیم خود با مردم می‌توانند مانند پلی بین مردم و مدیران دولتی باشند اضافه کرد: وقتی این گفتگوها رو در رو باشد طرفین می‌توانند با همدلی مشکلات و محدودیت‌های موجود را شناسایی و برطرف کنند.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است در این نشست سه ساعته ، فرمانداران شهرستان های فیروزکوه و دماوند و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و متقاضیان حوزه زمین  این شهرستان ها هم در جلسه حضور داشتند و توانستند به صورت مستقیم مشکلات خود را با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کنند.