شناسهٔ خبر: 103620 - سرویس جاده‌ای

معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های اکتشافی سازمان زمین شناسی

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های اکتشافی سازمان زمین شناسی بهره گیری از تجهیزات منحصربفرد و استاندارد و نیروی انسانی متخصص در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، استقبال از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای حضور و نقش آفرینی در اکتشافات و حفاری های عمیق و فوق عمیق را افزایش داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،همزمان با آغاز همکاری های دو جانبه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مبادله شده، بخش‌های مختلف سازمان شناسی علاقمندی خود را برای حضور و تاثیر گذاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش‌های حفاری معادن و اکتشافات سازمان زمین‌شناسی با بازدید جمعی از مدیران و کارشناسان این سازمان اعلام نمودند.

بنابراین گزارش جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن گفتگو با مدیران ارشد شرکت، از بخش‌های مختلف آزمایشگاه‌های سه گانه شامل شیمی، بتن و خاک و سنگ بازدید و با تجهیزات و توانمندی های نوین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آشنا شدند.

در این جلسه محسن اسماعیلی طاهری معاون فنی و نظارت مهندسی، مسعود یوسفی مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، محمد احمدی مدیر آزمايشگاه‌های ستادی و سپهر دانیالی مدیرکل دفتر مطالعات ژئوتکنیک، پهنه بندی و کاوشهای صحرایی و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان بخش‌های مختلف سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور حضور داشتند.

معاون فنی و نظارت مهندسی با تشریح توانمندی‌ها و تاریخچه فعالیت شرکت گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از شش دهه در پروژه‌های عمرانی کشور نقش آفرینی و تاثیرگذاری داشته است و هم اکنون با بیش از یک هزار شعبه در سراسر کشور و مراکز استان‌ها در حدود ۵۵۰ آزمایش متنوع را برای ارتقاء پروژههای عمرانی در کشور ارائه می‌دهد.

اسماعیلی طاهری ادامه داد: این خدمات در اختیار وزارت خانه‌ها و بیش از ۲۷ دستگاه اجرایی در پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر مطالعات ژئوتکنیک، پهنه بندی و کاوشهای صحرایی نیز در این دیدار با توجه به علاقمندی سازمان زمین شناسی دراکتشافات و انجام حفاری های عمیق گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرو در حفاری‌های عمیق و فوق عمیق در کشور است و با در اختیار داشتن تجهیزات منحصربفرد و متخصصین توانمند در این زمینه آماده ارائه خدمات در راستای سفارش کارفرمایان است.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیران سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی نیز در این جلسه ضمن ابراز علاقمندی برای توسعه همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توضیحاتی در مورد پروژهها و محل قرار گیری آنها ارائه دادند که مقرر شد ضمن بازدید کارشناسان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از محل پروژه‌ها و انجام هماهنگی های اولیه، نسبت به آغاز شروع پروژه در اسرع وقت اقدام شود.