شناسهٔ خبر: 103622 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:

بازگشایی راه ۴۳۴ روستای استان اردبیل

کلیم اله وثوقی.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از برف روبی و بازگشایی راه ۴۳۴ روستای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم  اله وثوقی در بازدید از عملیات بازگشایی محورهای روستایی افزود: با تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری راههای روستایی بازگشایی شده ولی به دلیل کولاک بسیار شدید راه ۳۶۱ روستا مسدود است که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: بیشترین مسدودی راههای روستایی از شهرستانهای خلخال،کوثر،نیر،اردبیل و مشکین شهر گزارش شده که راهداران پرتلاش باهمه توان برای بازگشایی آنها درحال فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در بارش اخیر بیش از ۱۵ هزار کیلومتر باند برف روبی انجام شد افزود: در عملیات برف روبی ۳۳۷ نفر نیروی انسانی و ۲۰۸ دستگاه ماشین آلات درحال خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی با اشاره به وجود کولاک بسیار شدید در گردنه ها از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به انجام سفر حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

انتهای پیام/