شناسهٔ خبر: 103656 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

انجام۳۲۰کیلومترعملیات برف‌روبی/محورهای مواصلاتی کرمانشاه بازهستند

عملیات برف روبی - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز هستند و طی روز گذشته بیش از ۳۲۰ کیلومتر عملیات برفروبی انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه بارش برف در محورهای سردسیر و کوهستانی استان از روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: بارش برف در محورهای روانسر به پاوه، سریاس به پاوه، پاوه به نوسود، نوسود به نودشه، سه راهی شهدا، سرپل ذهاب به دالاهو در گردنه سرمیل، سنقرو کلیایی به اسد آباد در گردنه آجین، سنقر و کلیایی به قروه در گردنه خسرو آباد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی روز گذشته تعداد ۳۳ راهدار با ۲۴ دستگاه ماشین آلات، ۳۲۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۲۲۰ تن نمک پاشی را انجام داده‌اند.

کرمی بیان کرد: از صبح امروز نیز بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی اورامانات و مناطق برف گیر استان آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و مشکلی برای تردد در استان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مدیریت اطلاعات راه‌ها تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام/