شناسهٔ خبر: 103694 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد:

بارش باران در اکثر جاده های جنوب کرمان

مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری جنوب کرمان از آغاز بارش باران در اکثر محورهای ارتباطی جنوب کرمان از ظهر امروز خبر داد و گفت : با توجه به ورود سامانه بارشی به جنوب کرمان میزان شدت بارشها از امروز افزایشی خواهد بود لذا رانندگانی که قصد تردد در جاده های جنوب کرمان را دارند توصیه می شود جوانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جنوب کرمان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از آغاز بارش باران در اکثر محورهای ارتباطی جنوب کرمان از ظهر امروز خبر داد و گفت : با توجه به ورود سامانه بارشی به جنوب کرمان میزان شدت بارشها از امروز افزایشی خواهد بود لذا رانندگانی که قصد تردد در جاده های جنوب کرمان را دارند توصیه می شود جوانب احتیاط را رعایت و از عجله،شتاب و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

مجتبی رئیسی افزود: در حال حاضر بارش برف در محور جیرفت به ساردوئیه آغاز شده است.

وی از رانندگان خواست در صورت انتخاب این محور برای تردد حتما زنجیر چرخ بهمراه داسته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم بارشها امکان مسدود شدن آبنماهای مسیر مظفرآباد و آبسردوئیه وجود دارد گفت:در صورت مسدود شدن و یا تصمیم راهداری بر مسدودی بجهت ایجاد تردد ایمن رانندگان از مسیر اصلی کهنوج- رودبار و بلعکس و از طریق محور بزرگراهی تردد کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت:شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل در طول شبانه روز پاسخگوی مخاطبان و مردم در زمینه وضعیت جوی راه ها است.

هم اکنون کلیه راههای جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد.