شناسهٔ خبر: 103728 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد:

انعقادتفاهم نامه واگذاری قیر رایگان به شهرداری‌های جیرفت و منوجان

جنوب کرمان قیر جیرفت منوجان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از انعقاد تفاهم نامه واگذاری قیر رایگان به شهرداری های جیرفت ومنوجان دراستای تبصره یک قانون بودجه۱۴۰۰خبر داد و گفت: این قیر جهت آسفالت معابر در محدوده محلات هدف باز آفرینی شهری و بافت فرسوده شهری استفاده خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان) محمد ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان درجلساتی جداگانه که با حضور شهرداران شهر های جیرفت و منوجان برگزار شد،ضمن اعلام حمایت های ویژه این اداره کل از بافتهای فرسوده شهری بیان کرد:دراستای تبصره یک قانون بودجه۱۴۰۰ و همکاری با شهرداری های جنوب کرمان با انعقادتفاهم نامه ای سهمیه قیر رایگان جهت مصرف در معابر فاقد آسفالت درمحدوده محلات هدف بازآفرینی شهری و بافت فرسوده شهری به شهرداری جیرفت و منوجان واگذار خواهدشد.

وی اشاره کرد: با پیگیری انجام شده پیش از این نیز شهرداری های کهنوج و رودبارجنوب این تفاهم نامه را امضاء کرده اندوشهرداری ها موظف هستند ظرف مدت شش ماه نسبت به مفادتفاهم نامه اقدام کنند.

وی اظهار داشت: طرحهای بازآفرینی شهری ازجمله طرحهایی هستند که باید برای رفاه شهروندان موردتوجه جدی قرار بگیرندو این مهم با همکاری نهادهای مرتبط از جمله شهرداری ها امکان پذیر خواهد بود.