شناسهٔ خبر: 103753 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

تردد در ۵۷۳ روستای استان برقرار شد

عباس شرفی مدیرکل راهداری لرستان.jpg از مجموع ۶۶۳ روستای مسدود شده لرستان در بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته، ۵۷۳ روستا بازگشایی شده و ۹۰ روستا در حال برفروبی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، عباس شرفی گفت: درپی بارش‌های شدید باران و برف از عصر روز جمعه ۲۴ دی ماه تا صبح امروز، ۶۶۳ روستای استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهدار تاکنون ۵۷۳ روستا بازگشایی و تردد در آنها برقرار شده است و تلاش برای برفروبی ۹۰ روستای باقیمانده در شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به صعب‌العبوری و کولاک شدید در الیگودرز کار برفروبی در این شهرستان به مراتب سخت‌تر از سایر شهرستان ها است و برخی محورها مجددا برفروبی می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود با تلاش همکاران تا پایان امشب همه محورهای این شهرستان بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان درخصوص بازسازی لاین رفت آزادراه خرم آباد _پل زال که بر اثر بارش‌های روز جمعه تخریب شده است، گفت: در حال حاضر تلاش بر بازسازی موقت این مسیر در اسرع وقت متمرکز شده است که امیدواریم تا پایان هفته بازگشایی و تردد به صورت موقت در این لاین برقرار شود، ضمن اینکه اقدامات جانبی ایمنی و تحکیم در این محور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/