شناسهٔ خبر: 103778 - سرویس استان‌ها

در جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی انجام شد:  در جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان:

قدردانی معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تلاش راهداران در بازگشایی محورهای ارتباطی

جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از تلاش شبانه روزی راهداران در بازگشایی محورهای ارتباطی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، به دنبال بارش های اخیر برف در استان آذربایجان غربی جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شرکت اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشکیل شد.

در این جلسه آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر برفروبی سریع و جلوگیری از انسداد در محورهای ارتباطی از تلاش شبانه روزی راهداران و مجموعه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در این ارتباط قدردانی و بر لزوم در اختیار گذاشتن تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای بازگشایی و برفروبی محورها در اسرع وقت تاکید کرد.

وی از مردم خواست حدالمقدور در روزهای برفی از تردد در محورهای مواصلاتی استان اجتناب کنند و از طریق دستگاه‌های اطلاع رسان در جریان وضعیت راه‌ها قرار گیرند.

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل راهداران استان آذربایجان غربی گفت: راهداران از همان لحظات آغاز بارش برف در محورها و گردنه های استان حضور داشته و برای برفروبی و نمک پاشی محورها به صورت اولویت راههای اصلی ، فرعی و روستایی اقدام می‌کنند اما تداوم بارش ها انجام عملیات برفروبی در چندین نوبت را ضروری می سازد.

در این جلسه همچنین سایر دستگاههای ذیربط عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مانند پلیس راه ، هلال احمر و سازمان هواشناسی اقدام به ارائه گزارش در خصوص آخرین اقدامات خود در بارش های اخیر برف کردند.