شناسهٔ خبر: 10380 - سرویس استان‌ها

رستمی در گفتگو با پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي خبر داد:

افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در بوشهر

فرزاد رستمي مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

فرزاد رستمي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان این خبر گفت : برای اجرای این طرح ها در بخش راه روستایی، احداث راه اصلي و فرعي و بزرگراه اعتباری افزون بر ۳۴۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال هزینه شده است.

رستمی همچنین با اشاره به طرح های قابل افتتاح در بخش راه روستایی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها شامل سه پروژه احداث راه روستايي دوتوولي از توابع شهرستان جم ، راه  روستايي تل اشكي – آبطويل – احداث راه آنتني كره بند به طول جمعا پنج کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وي از افتتاح هفت پروژه راه اصلي و بهسازي به طول جمعاً ۳۰ کیلومتر و مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در این زمان خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری افزون بر ۲۱۹ میلیارد و ۹۵۰ ميليون  ریال هزینه شده است.

رستمی در ادامه پروژه های احداث باند دوم بزرگراه میاندشت - بوبری، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز محور کاکی بادوله، تعریض قطعه اول محور خورموج - مل گل، تعریض قطعه اول محور کاکی بادوله، بهسازی محور ناصری - شنبه، تکمیل واریانت گزبلند - زیارت و محور ننیزک - کلمه را از جمله این پروژه ها اعلام کرد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی بوشهر در پایان بهسازی راه های روستایی شهرستان های جم، دشتستان‌ (تعریض سه راهی کلمه -فاریاب و عطیبه)، مسیر گلکی - شورکی، اجرای پل ارتباطی حرمیک، احداث کتابخانه عمومی بردخون و روکش آسفالت قطعات ۲،۳ و ۴ محور بوشهر - گناوه - دیلم - هندیجان را از دیگر اقدامات اداره اعلام کرد و گفت: این پروژه ها در هفته دولت افتتاح خواهند شد./