شناسهٔ خبر: 103815 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد:

نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب توسط راهداران جنوب کرمان

نجات ماشین ها جنوب کرمان مدیر کل راهداری جنوب کرمان گفت:با توجه به افزایش سیلاب و جاری شدن روان آبها در شهرستانهای جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستانهای جیرفت ،رودبار،فاریاب ،ساردوئیه و منوجان ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جنوب کرمان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به افزایش سیلاب و جاری شدن روان آبها در شهرستانهای جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستانهای جیرفت ،رودبار،فاریاب ،ساردوئیه و منوجان ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

محمودی افزود :این خودروهای گرفتار در سیلاب در جاده های فرعی و در بستر رودخانه گرفتار سیلاب شده بودند که خوشبختانه با حضور بموقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده های آنان وارد نشد.

 وی از تلاش ۴۸ ساعته نیروهای راهداری در مناطق سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت : ۴ دستگاه خودرو گرفتار در برف و خارج شدن از جاده  که بعلت خرابی و فرو رفتن در گل و لای متوقف شده بود توسط عوامل راهداری ساردوئیه آزادسازی در راهدارخانه سربیژن اسکان داده شدند.

محمودی با بیان اینکه سیلاب ناشی از بارندگی های شب گذشته همچنان در حال ورود به حوزه راههای جنوب کرمان است افزود:رانندگان در مناطق و شهرستانهای جنوبی همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به خسارت سیلاب به راهها در جنوب کرمان رانندگان در محلی که راهدران حضور دارند و توصیه بر عدم تردد از بستر آبنماها و جاده های در معرض خطر سیلاب دارند با راهدران همکاری و از اصرار بر تردد خودداری کنند.

انتهای پیام/