شناسهٔ خبر: 103829 - سرویس استان‌ها

راهداری همدان به رانندگان هشدار داد؛

کولاک شدید در گردنه اسدآباد

معاون راهدایر همدان معاون راهداری استان همدان گفت: هم اکنون شاهد کولاک شدید در گردنه اسدآباد بوده و تردد در این محور تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از همدان، مسعود رستمی معاون راهداری استان همدان با اشاره به اینکه بارش برف در گردنه اسدآباد همراه با کولاک شدید همچنان ادامه دارد، افزود: مسیر گردنه اسدآباد در حال حاضر لغزنده است و تردد به کندی انجام می شود و از تردد خودرو‌های بدون زنجیرچرخ جلوگیری می‌شود.

وی از استقرار نیروهای راهداری در گردنه اسدآباد خبر داد و تأکید کرد: گردنه اسدآباد به لحاظ استراتژیک بودن و راه بین المللی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و عوامل راهداری با انواع ماشین آلات راهداری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور هستند.

معاون راهداری استان همدان با اشاره به کاهش دید فاصله طولی این محور تصریح کرد: رانندگانی که از گردنه اسدآباد تردد می‌کنند حتما با چراغ روشن و راهنما و با احتیاط کامل حرکت کنند و از مسیر خود به لاین مقابل منحرف نشوند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: در دیگر محورهای ارتباطی استان همدان نیز بارش برف همچنان وجود دارد اما خوشبختانه با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه راههای استان باز بوده و تردد انجام می شود.

رستمی در ادامه از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم با به همراه داشتن امکانات و تجهیزات زمستانی سفر کنند.

انتهای پیام/