شناسهٔ خبر: 103840 - سرویس بنادر و دریانوردی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد:‌

لزوم تسهیل در ورود و خروج کالا از بندر بوشهر/ اهمیت حل مشکل رسوب کالا در بنادر کشور

رئیس سازمان بازرسی کل کشور رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شایسته کشور نیست که کالاها طی سال های متمادی در بنادر کشور رسوب داشته باشند، از اینرو ضرورت دارد در بنادری که در اقتصاد کشور نقش پررنگی دارند، ورود و خروج کالا، تسهیل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ذبیح اله خدائیان در حاشیه بازدید از محوطه بندر بوشهر با بیان اینکه بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند و در این میان بندر بوشهر به جهت تخلیه و بارگیری کالا جایگاه و اهمیت قابل توجهی در اقتصاد ایران دارد، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی های لازم شرایط ورود و خروج کالا در این بندر را تسهیل کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود زیبنده و شایسته کشور نیست که کالاها طی سال های متمادی در بنادر رسوب داشته باشند، لذا امیدواریم این چالش با فوریت حل شود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز گفت: توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به بندر نسل سوم در مجتمع بندری نگین خواهد بود که حجم عمده آن را محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می دهد.