شناسهٔ خبر: 103872 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی:

آمادگی برای بهره‌مندی از نظر کارشناسی و مدیریتی بانوان نخبه وجود دارد/اعتماد به بانوان در پيشبرد امور سازمانی مورد تاکید است

علی نبیان معاون وزير راه و شهرسازی با اشاره به نتيجه بسيار مطلوب فعاليت‌های كارشناسی و مديريتی بانوان كارمند در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی، بر لزوم اعتماد هرچه بيشتر به آنها در پيشبرد امور سازمانی تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبيان در نشست هم‌انديشی با بانوان كارمند سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، گفت: نتيجه بسيار مثبت فعاليت‌های بانوان در بخش‌های كارشناسی و مديريتی كشور طی سال‌های اخير انكارناپذير است.

مديرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسيسات دولتی و عمومی با اشاره به واگذاري امور مديريتی در اين سازمان به بانوان، افزود: آنچه در اين مدت اتفاق افتاد نشان داد، اعتماد به اين قشر بسيار مهم جامعه كه در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی بسيار خوش درخشيده‌اند، می‌تواند در پيشبرد امور سازمانی و جامعه بسيار موثر باشد.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به نقش سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي در تأمين زيرساخت هاي بخش درمان كشور در دوران شيوع كرونا، ادامه داد: بي شك بانواني كه در سازمان مجري به عنوان كارشناس فني و اداري فعاليت می‌كنند، سهم قابل‌توجهی در به بهره برداری رسيدن اين پروژه‌ها داشته اند.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، نبيان با بيان اينكه در سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی عرصه باور جدي به رشد و تعالي هر چه بيشتر بانوان كارمند وجود دارد، گفت: همواره آماده استفاده از نظرات كارشناسی و مديريتی اين قشر نخبه و مهم كشورمان هستيم.