شناسهٔ خبر: 103885 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

بازگشایی ۵ محور مسدودی در جنوب استان سیستان وبلوچستان

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: پنج مسیر ایرانشهردلگان، جلگه چاه هاشم، بزمان_ دلگان، دلگان_ هودیان و فنوج_ کتیج_ رمشک در جنوب این استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر) جلال الدین قادری اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی جدید در روزهای اخیر در این استان سیلاب بسیاری از مناطق استان را در برگرفت بطوری که  هشت مسیر ارتباطی را مسدود کرد که پنج مسیر تاکنون با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل بازگشایی شده است.
وی ادامه داد: همکاران ما در تلاش اند سه محور مسدودی دلگان _هودیان،  دلگان_ زهکلوت و ایرانشهر_ ریگان را باز کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان افزود: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در این استان ۴۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۵ اکیپ با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در آماده باش کامل درآمدند و اقدام به خدمات رسانی کردند.
قادری تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب سیستان و بلوچستان در روزهای آینده به رانندگان و کاربران جاده ای تاکید می شود ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری در مواقع لزوم حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.