شناسهٔ خبر: 103904 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

 وضعیت احداث ۴ پروژه ساختمان‌های دولتی استان اصفهان با پیشرفت قابل توجه است

ساختمان فرمانداری اردستان / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان وضعیت اجرایی چهار پروژه ساختمان‌های دولتی استان اصفهان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد را ارائه کرد.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار کرد: این اداره‌کل در حوزه مهندسی و ساخت علاوه بر مبحث راهسازی، وظیفه شاخص و عمده دیگری تحت عنوان احداث ساختمان‌های دولتی را بر عهده دارد.  

 وی در خصوص وضعیت اجرایی این ساختمان‌ها اذعان داشت: در بخش احداث ساختمان‌های دولتی می‌توان به چهار پروژه فعال و بزرگی که در دست اجرا است اشاره کرد که از جمله آن، احداث ساختمان فرمانداری اصفهان با مساحت دو هزار و ۳۵۰ متر مربع است.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصد، بخش عمده ای از آن به بهره‌برداری رسیده است.  

 وی از دیگر پروژه‌های ساختمان‌های دولتی در دست احداث اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ساختمان فرمانداری اردستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با مساحت حدود یکهزار و ۵۰۰ مترمربع دارای پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی است و در حال حاضر بخش نمای ساختمان و تاسیسات آن در دست اجرا قرار دارد.  

 شاهسوندی در خصوص وضعیت احداث ساختمان مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: این ساختمان با سطح دو هزار و ۷۵۰ متربع دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و هم اکنون محوطه سازی و تاسیسات داخلی آن را در دست اجرا است.  

 وی گفت: ساختمان محیط زیست گلپایگان نیز از دیگر پروژه‌های در دست احداث است که با مساحت ۳۶۰ مترمربع تقریبا پیشرفت فیزکی ۶۰ درصدی دارد.