شناسهٔ خبر: 103978 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان مطرح کرد:

امداد رسانی به بیش از ۲۵۰۰ خانوار در رودبار جنوب توسط اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان

جنوب کرمان سیل رودبار جنوب مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در گزارشی در جلسه ستاد بحران که با حضور وزیرکشور برگزار شد،گفت: امداد رسانی به بیش از ۲۵۰۰ خانوار در رودبار جنوب توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با مشارکت سایر دستگاه‌های ادارای در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری شهرسازی (جنوب کرمان) ، محمدساردویی مدیر کل راه وشهر سازی جنوب کرمان در جلسه ستاد بحران شهر ستان رودبار جنوب که با حضور وزیر کشور ، رئیس ستاد بحران کشور رئیس سازمان هلال احمر کشور واستاندار کرمان و مسئولین محلی برگزار شد گزارشی از امداد رسانی به مناطق سیل زده که اداره کل راه و شهر سازی  بعنوان معین  آنها انتخاب شده بود ارائه کرد .

وی در تشریح کمک های انجام شده اظهار داشت: این اداره کل پس ار تشکیل ستاد بحران استان  با ارسال ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و۸ خوردوی کمک دار  سازمانی و پیمانکاران زیر مجموعه توانست در شب اول سیل به کمک مردم بشتابیم .

وی در ادامه گفت :این اداره کل به عنوان معین امداد رسانی به  روستاهای شرق رودخانه هلیل انتخاب شد و بلافاصله ب با تشکیل ۵  اکیپ از بین همکاران بازدید میدانی را آغاز کردیم و ۲۵۰۰منزل مسکونی در روز اول سیل مورد بررسی خانه به خانه قرار گرفت.

ساردویی بیان کرد : برای ۱۸۱ خانواده در خواست چادر کردیم  و بصورت فوری نیز همزمان مواد غذایی و برای تعدادی از خانواده ها در خواست شد. دراین میان برای خانواده هایی که وسایل منزل ودام گاو و گوسفند  آنها تلف شده بود نیز در خواست کمک کردیم که  توسط ستاد  بحران شهرستان در حال انجام است.

 وی بیان کرد : پس از بازدید هوایی به همراه وزیرکشور  و رئیس سازمان هلال احمر و رئیس ستاد بحران از منطقه  با مناسب شدن اوضاع سیل و ساماندهی مردم اصلاح خاکریز اطراف روستاهایی که ما معین آنها هستیم  انجام خواهد شد.