شناسهٔ خبر: 103981 - سرویس جاده‌ای

از ۷ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود:

ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین المللی کالا

هدايتي ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط در آزمون بیست و ششم تأسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین المللی کالا از روز ۷ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا روز جمعه ۷ اسفندماه خاتمه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین المللی کالا از ۷ بهمن خبر داد و گفت: اطلاعات موردنیاز به تدریج از طریق تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir اطلاع‌رسانی می‌شود و متقاضیان می بایست ضمن بارگذاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه در تارنمای فوق ، نسبت به ارایه مدرک به استان محل تقاضای تأسیس یا هراستان دیگر اقدام کنند.

هدایتی یادآور شد : با توجه به شرایط کرونایی ، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارایه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارایه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش ، صادر شده از آزمایشگاه معتبر الزامی است.

وی با بیان این که تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می‌شود ، افزود : آزمون این دوره نیز عمدتا بر مهارتهای تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی خواهد بود و متقاضیان أخذ مجوز تأسیس باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی تأکید کرد : قبول شدگان آزمون دوره های قبلی ، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی ، وفق مقررات اقدام می شود .