شناسهٔ خبر: 104001 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری ایلام خبر داد:

هزار و ۱۲۵ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های ایلام پخش شد

نمک پاشی.jpeg معاون راهداری ایلام گفت: هزار و 125 تن مخلوط ماسه و نمک طی شبانه روز گذشته با تلاش عوامل راهداری در جاده های این استان پخش شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایلام؛ محمدرضا رضایی با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز است، افزود: طی شبانه روز گذشته ۹۴۵ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان توسط عوامل راهداری برف روبی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اکیپ های راهداری ثابت و سیار با ۲۰۰ نیروی انسانی در راهدارخانه های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

معاون راهداری ایلام تاکید کرد: ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۴ راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

رضایی افزود: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/