شناسهٔ خبر: 104180 - سرویس استان‌ها

طی ۱۰ ماهه امسال صورت پذیرفت؛

بازدید بیش از ۲۲۰۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در خراسان جنوبی

کنترل ناوگان - خراسان جنوبی-2.jpg سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از بازدید فنی ۲۲۰۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان از ابتدای سال تا پایان آذرماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی، محمد اعتمادی مقدم، سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بازددی های انجام شده در قالب کنترلهای  جاده ای و گشت های دروازه ای در مبادی شهرستانها و پایانه های استان توسط کارشناسان این اداره کل و تیم های نظارتی بصورت مستمر به منظور ارتقای ایمنی جاده‌ای در ۱۰ ماهه امسال از۲۲۰۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی ( بار / مسافر) انجام شده است.

وی اظهار کرد: همراه داشتن اقلام ایمنی، وضعیت لاستیک‌ها، جعبه‌های کمک‌های اولیه، معاینه فنی ، رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا نمایان سازی سامانه نظارتی سپهتن در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می‌گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

اعتمادی مقدم ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استانی در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان خاطرنشان کرد: مباحث ایمنی جزء اولویت‌های نظارتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

انتهای پیام/