شناسهٔ خبر: 104246 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان عنبر آباد اعلام کرد:

اراضی شهرک خودآفرین شهرستان عنبرآباد جزو اراضی ملی است

خزایی جنوب کرمان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباد از ملی بودن اراضی شهرک خود آفرین عنبرآباد خبر داد و گفت: سند مالکیت این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر و تسلیم شده است.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان)  مصیب خزاعی رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: در ماه‌های اخیر مشاهده شده است که عده ای افراد سودجو،اقدام به فروش علنی اراضی ملی در شهرک خود آفرین کرده اند که اراضی این شهرک درشهرستان عنبراباد جزء اراضی ملی است و سند مالکیت آن  به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادرشده است.

وی اظهار داشت : تصرف اراضی دولتی جرم محسوب می شود و این موضوع مستند به مواد 690 و 691 قانون مجازات اسلامی دارای مجازات یک سال حبس است.

خزاعی گفت : دراطلاعیه های قبلی به اطلاع عموم شهروندان شریف شهر عنبرآباد رسانده ایم که هرگونه ساخت و ساز و تصرف اراضی دولتی در محدوده اراضی دولتی  به ویژه شهرک خودآفرین ممنوع بوده و با متصرفین غیر قانونی از طریق مراجع قانونی  قضایی برخورد خواهد شد. شایسته است شهروندان محترم  به جهت جلوگیری از خرید غیرقانونی اراضی دولتی و عواقب سوء بعدی ،  قبل از خرید هرگونه ملک، مراتب از اداره راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباداستعلام کنند.