شناسهٔ خبر: 104264 - سرویس مسکن و شهرسازی

در جلسه ملاقات مردمی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفت؛

تاکید بر فعال شدن ظرفیت‌های اشتغال طبق سیاست‌های اخیر شرکت عمران شهرهای جدید

شرکت عمران شهرهای جدید سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در جلسه ملاقات مردمی بر فعال شدن ظرفیت‌های اشتغال طبق سیاست‌های اخیر در شهرهای جدید تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز چهارشنبه، ششم بهمن ماه، جلسه ملاقات مردمی با حضور علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید جهت رسیدگی به وضعیت متقاضیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، جعفری در این جلسه با تأکید براینکه تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده به عنوان تعهدات گذشته شرکت عمران شهرهای جدید در اولویت اقدامات خواهد بود، گفت: تمامی متقاضیان در این زمان باید برای واگذاری مسکن از طریق سامانه و اراضی به وسیله ثبت نام در فراخوان هایی که از سوی شرکت‌های تابعه اعلام می‌شود، اقدام کنند.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه بررسی مشکلات مطرح شده، عنوان کرد: پیمانکاران باید طبق تعهدات اعلام شده عمل کنند، در غیر این صورت حتما با آن ها برخورد خواهد شد.

وی همچنین بر فعال شدن ظرفیت های اشتغال طبق سیاست های اخیر در شهرهای جدید تأکید کرد و افزود: از پیمانکاران توانمند در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

جعفری در طول جلسه با متقاضیان به گفتگو نشست، مشکلات هر یک را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم جهت رسیدگی و حل مسائل مطرح شده را به شرکت عمران شهر مربوطه صادر کرد.

گفتنی است؛ جلسات ملاقات مردمی از سوی شرکت عمران شهرهای جدید به صورت منظم برگزار می‌شود و مسائل پروژه‌های باقیمانده مورد بررسی قرار می‌گیرد.