شناسهٔ خبر: 104293 - سرویس استان‌ها

به مناسبت گرامیداشت روز زن انجام گرفت: 

مراسم تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی 

مراسم روز زن آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت روز زن مراسم تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی و شرکت بانوان شاغل در این اداره کل بصورت جداگانه در ساختمان شماره یک و شماره دو برگزار شد.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به بانوان شاغل در این اداره کل گفت : بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریتی واحدها نقش موثری ایفا ‌کنند.

وی با اشاره به مقام والای بانوان و مادران اظهار داشت: روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی اسلام است زیرا تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل متصوّر بوده در حضرت فاطمه ( س ) جلوه کرده است.

در ادامه این مراسم پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برخی از مسائل و مشکلات اداری، با اهدای لوح سپاس و یک شاخه گل از بانوان شاغل در این اداره کل تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/