شناسهٔ خبر: 104339 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

ثبت نام مجردهای بالای ۲۳ سال تا ۲۰ بهمن ماه جاری/ سیاست وزارت راه و شهرسازی حمایت از تشکیل خانواده است

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام بیش از ۴۸۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت: ثبت نام مجردان تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) ،خلیل محبت خواه گفت: ثبت نام در سامانه ثمن (سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن) برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال ادامه دارد و همزمان پالایش‌های استان تهران نیز در حال انجام است.

محبت خواه همچنین به سیاست بسترسازی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده از سوی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: واحدهای ساخته شده به مردانی تعلق می گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند و در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیفات و یارانه های پروژه به همان متقاضی تحویل داده خواهد شد.

محبت خواه در ادامه افزود: هنوز اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نیست و میزان اقساط نیز متناسب با استطاعت خانواده ها و دهک های درآمدی و از همه مهم تر متناسب با زمانی است که واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود. در این راستا تلاش‌های حوزه معاونت مسکن وزارت متبوع نیز بر همین اساس استوار است.