شناسهٔ خبر: 104423 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر سالجاری راه و شهرسازی گلستان

حسین محبوبی مديركل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري ۳ پروژه عمراني اين اداره كل با اعتبار حدود۲۴ میلیارد ریال از منابع ملی و دو پروژه کلنگ زنی با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۷۰۰میلیارد ریال همزمان با چهل و سومین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،  " حسين محبوبي" با اشاره به برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان برای ایام الله دهه فجر، گفت: اين پروژه ها شامل یک پروژه در بخش شهرسازی و معماری و چهار پروژه درحوزه مسکن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان مي باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان  به پروژه طرح تفضیلی شهرفاضل آباد در بخش شهرسازی و معماری اشاره کرد و افزود:  این پروژه  با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از سال ۱۳۹۸ آغاز شده در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری خواهد شد.

محبوبی ادامه داد: پروژه  فاز ۴ دیوارسازی رودخانه الازمن به طول ۲۵۰ متر  با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال  و پروژه  فاز ۲ محوطه سازی نوده با ۶۶۰ متر آسفالت سطح و اجرای پل های فلزی با اعتبار ۵ میلیارد ریال و ۶۰۰ میلیون ریال   که هر دو  از سال ۱۳۹۹ آغاز شده اند نیز از پروژه های قابل افتتاح  و بهره برداری در حوزه مسکن و ساختمان در استان گلستان هستند.

وی  افزود: پروژه نهضت ملی مسکن سایت آرامش گرگان با اعتبار مورد نیاز ۱۶۸۰ میلیارد ریال و پروژه نهضت ملی مسکن کردکوی  با اعتبار مورد نیاز ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از پروژه های آماده کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن همزمان با چهل و سومین  سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي  در سطح استان هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اجرای طرح اقدام ملی مسکن را یکی از تکالیف مهم اداره کل دانست  و اظهار امیدواری کرد که باآغاز پروژه نهضت ملی مسکن سایت آرامش گرگان با زیربنای ۴۸۰۰۰ مترمربع و با  ۴۸۰ خانوار بهره بردار و پروژه نهضت ملی مسکن کردکوی  با زیر بنای ۴۸۰۰ مترمربع  و ۴۸ خانوار  بهره بردار بتوانیم قدم بزرگی  از احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی در  استان برداریم و گوشه ای از مشکلات مردم استان و جامعه هدف را برطرف سازیم  .