شناسهٔ خبر: 104643 - سرویس استان‌ها

در آیینی با حضور مسئولان استانی؛

فاز نخست محور ساحلی بندر ریگ به گناوه افتتاح شد

افتتاح جاده بندر ریگ به گناوه.jpeg در آیینی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار و امام جمعه گناوه و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی فاز نخست پروژه محور ساحلی بندر ریگ به ورودی بندر گناوه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، استاندار بوشهر در حاشیه آیین افتتاح محور ساحلی بندر ریگ - گناوه گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۱۵ پروژه در استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی ۵۵ پروژه عمرانی هم با اعتبار بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز میشود.

احمد محمدی‌زاده از پیگیری‌ها، خدمات و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس، مدیران، فرماندار و همه عوامل برای اجرای این پروژه قدردانی کرد.

فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در آیین افتتاح محور ساحلی بندر ریگ به گناوه اظهار داشت : این محور به طول ۱۳ کیلومتر و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال توسط این اداره کل اجرا شده است و امروز در سومین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

رستمی افزود : با افتتاح این محور، طول مسیر بندر ریگ به گناوه ۶.۵ کیلومتر کوتاه تر شده و نقش مهمی هم در کاهش ترافیک به ویژه برای مسیر گمرک گناوه دارد.