شناسهٔ خبر: 104808 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

پرونده مسکن مهر مازندران امسال بسته می شود

سید محمد نظری1 مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه پرونده مسکن مهر امسال بسته می شود، گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر ۶۵۰ واحد مسکن در شهرهای مختلف استان تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(مازندران)، سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: این طرح‌ها در حوزه مسکن، ساخت و توسعه راهها در استان اجرا شده است.

وی آماده سازی بخشی از محور آمل - بابل، بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، راه اندازی سه دستگاه شتاب نگار در استان را از جمله این طرح‌ها برشمرد و یادآور شد: با بهره برداری از این سه دستگاه شتابنگار لرزه ای در شهرهای بهشهر، نوشهر و عباس آباد، تمامی مناطق استان به طرح های شتاب نگار لرزه ای مجهز می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در دهه فجر ۶۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان آماده و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

نظری ادامه داد: در مجموعه مسکن مهر سارویه ساری واقع در میارکلا، بلوکهایی که از طریق تعاونی ها در دست ساخت است با شدت و قوت در حال انجام بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این طرح به نتیجه برسد. همچنین عملیات آماده سازی و آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر سارویه ساری نیز با تلاش همکاران انجام گردیده است.