شناسهٔ خبر: 104854 - سرویس استان‌ها

از ابتدای سال جاری تاکنون :

محور ساری-قائمشهر پرترددترین محور مازندران

مازندران- رئیس اطلاعات راهها رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت : بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های تردد شماری منصوب در محورهای مواصلاتی مازندران ، محور ساری _قائمشهر پرترددترین محور استان در۱۰ ماه اول سال جاری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، محسن هاشمی خاطر نشان ساخت : به طور میانگین در هر ساعت بیش از یک میلیون و هفتصد هزارتردد از انواع وسایل نقلیه در محورهای استان مازندران ثبت شده است که اوج ترافیک در محور های استان بین ساعت۱۷ تا ۱۸بوده است در ده ماه نخست سال جاری استان مازندران پس از استان های البرز و تهران ، سومین استان پرتردد کشور بوده است ولی خاطر نشان می گردد در ایام تعطیلات بعضا بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در کشور در استان مازندران انجام می پذیرد.

از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیون و صد هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میزان نزدیک به ۱۲۰ هزار تماس توسط اپراتورها به طور مستقیم پاسخ داده شده است. هموطنان محترم می توانند در هر ساعت از شبانه روز آخرین اطلاعات مربوط به شرایط جوی و ترافیکی و همچنین محدودیت ها و انسدادهای احتمالی در محورهای استان را از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ دریافت کرده و برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

انتهای پیام/