شناسهٔ خبر: 105003 - سرویس هوایی

وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی جهرم:

فرودگاه جهرم از امروز می‌تواند پروازهای بین‌المللی داشته باشد/ ما امروز در دنیا به عنوان یک قدرت جهانی مطرح هستیم

مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی شهدای جهرم وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی جهرم گفت: خوشبختانه مصوبه بین‌المللی شدن این فرودگاه در هیئت دولت اخذ شد و امروز این فرودگاه می‌تواند پروازهای بین‌المللی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که به استان فارس سفر کرده است، صبح امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی شهدای جهرم در سخنانی، جهرم را شهری ولایتمدار و شهیدپرور توصیف کرد و در ادامه ضمن تبریک ایام‌ دهه مبارک فجر، گفت: استکبار در روزهای شروع انقلاب باور نداشت که نتایج انقلاب، امروز اینچنین باشد و فکر می‌کرد مثل بسیاری از این حرکت‌های مردمی به‌زودی خاموش می‌شود، اما هر چه از عمر انقلاب گذشت، متوجه شدند که قدرت جدیدی در دنیا دارد شکل می‌گیرد و آن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی افزود: استکبار هزاران دست‌انداز در مسیر انقلاب اسلامی قرار داد برای اینکه این درخت تنومند نشود؛ از جنگ و ترورها گرفته تا تحریم و هزاران فتنه دیگر. اما به لطف خدا ما امروز در دنیا به عنوان یک قدرت جهانی مطرح هستیم. این همان دستاوردهای امام (ره) و انقلاب است که انشاالله مردم ایران آن را ادامه خواهند داد.

وزیر راه و شهرسازی درباره فرودگاه جهرم نیز عنوان کرد: خوشبختانه مصوبه بین‌المللی شدن این فرودگاه در هیئت دولت اخذ شد و امروز این فرودگاه می‌تواند پروازهای بین‌المللی داشته باشد و امیدوارم به‌زودی و در اربعین از پروازهای عتبات عالیات هم بهره‌مند شود. ما در کشور در چند نقطه مرکز لجستیک کشاورزی داریم که یکی از مراکز لجستیک کشاورزی که امروز مصوبه دارد و در طرح جامع وزارت راه و شهرسازی هم دیده شده، همین شهر جهرم است و طبیعتا وجود این فرودگاه می‌تواند محصولات کشاورزی این منطقه را متناسب با هر فصل به کشورهای مختلف صادر کند.

قاسمی همچنین وعده فراهم شدن امکانات اسکان قرارگاه‌های پلیس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در ترمینال فرودگاه بین‌المللی جهرم داد.