شناسهٔ خبر: 105063 - سرویس استان‌ها

به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد؛

اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان میزبان راهپیمایان ۲۲ بهمن/ حضور وحدت بخش کارکنان راه و شهرسازی استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی 22 بهمن- اصفهان کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همراه با اقشار مختلف مردم و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا، در راهپیمایی خودرویی و موتوری سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آفرین انقلاب اسلامی، کارکنان و کارشناسان اداره‌کل راه وشهرسازی استان اصفهان با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شکن و عزت آفرین در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰،   بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته‌های به حق ملت‌های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.  

  اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان که واقع دریکی از مسیرهای اصلی راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن بود، در این روز بزرگ مفتخر به میزبانی راهپیمایان شد.  

بسیجیان این اداره‌کل نیز با اختصاص جایگاه مناسب، پخش سرودهای انقلابی و پذیرایی از مردم شریف اصفهان در جشن باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند.