شناسهٔ خبر: 105137 - سرویس هوایی

افزایش پروازهای هفتگی «هما» به دوحه

چند نما از هواپيمای ايرباس A۳۲۱ شركت هواپيمايی ايران اير هما پروازهای بین‌المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»  از تاریخ ۹ اسفندماه از منطقه جنوب کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ به دنبال درخواست هموطنان استان فارس و ایرانیان ساکن کشور قطر برای سفر به اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی استان فارس و افزایش تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، دومین پرواز  هفتگی «هما» از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه از روز تاریخ ۹ اسفند‌ماه سال جاری برقرار خواهد شد.

این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره پرواز ۶۸۳ در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه فرودگاه  شیراز را ترک و در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه وارد فرودگاه دوحه می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۸۲ در ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه از فرودگاه دوحه بوده که در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می‌نشیند. 

همچنین اولین پرواز هفتگی این مسیر از ۱۷ تیرماه سال جاری در روزهای پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، در حال حاضر این هواپیمایی از فرودگاه شهید دستغیب شیراز ۹ پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و همچنین ۳ پرواز بین‌المللی به کشورهای کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می‌دهد.