شناسهٔ خبر: 105263 - سرویس استان‌ها

طی مراسمی انجام گرفت؛

امضای تفاهمنامه احداث ۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان میناب

در مراسمی با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندهی بسیج سازندگی استان هرمزگان صورت گرفت؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه احداث ۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان میناب با اداره کل و بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)؛ یوسف عابدینی با اشاره به امضای این تفاهم نامه گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای محرومیت زدایی از روستاهای شرق استان،حداکثر تا پایان سال آینده 30 کیلومتر از راههای روستایی در شهرستان میناب احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

عابدینی با تقدیر از مجموعه فنی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه راه های روستایی تلنگ ده گانه بطول ۱۳کیلومتر، راه منطقه محروم گوسمند بطول ۱۵کیلومتر و همچنین مسیر ارتباطی روستای علی آباد بخش سندرک بطول ۲کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: توسعه راههای روستایی موجب ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توسعه اقتصادی، اجتماعی و ... خواهد شد، لذا توجه به مناطق کمتر برخوردار و همچنین توجه به رفاه کاربران جاده ای در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است این تفاهم نامه با حضور یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیر فنی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی و مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میناب در محل اداره کل راهداری استان به امضاء طرفین رسید.