شناسهٔ خبر: 105349 - سرویس مسکن و شهرسازی

در دیدار مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با کارکنان حوزه فنی و مهندسی؛

سیاست‌های کلی سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه فنی و مهندسی تبیین شد

جلسه در دیدار مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با کارکنان حوزه فنی و مهندسی، سیاست‌های کلی سازمان در حوزه مهندسی تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی جایگاه حوزه فنی و مهندسی را براساس اساسنامه سازمان یک مسئولیت و ماموریت ملی دانست که اثرات اقدامات کارکنان این حوزه در بعد بین الملل هم مشهود است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اقدامات حوزه فنی سازمان ملی زمین و مسکن را همراه و همگام با سایر بخش های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: در حوزه فنی و مهندسی سه اصل طراحی، اجرا و نظارت همواره بایستی مدنظر قرار گیرد و هیچ کدام از این سه اصل نمی‌توانند بدون دیگری فعالیت های خود را به پیش ببرند.

وی همچنین بر ضرورت تصمیم‌سازی و تولید ایده‌ها و نظریات جدید در حوزه‌های فنی تاکید کرد و توضیح داد: باید جایگاه حوزه فنی و مهندسی در سازمان ارتقا پیدا کند.

فخاری با بیان اینکه تمامی کارکنان باید سعی بر تبدیل این سازمان به یک سازمان اقتصادی کنند گفت: اقتصادی کردن یک سازمان باید از طریق ایده‌پردازی اقتصادی و رعایت مدل‌های صحیح اقتصادی صورت پذیرد.

تنوع گرایی در موضوعات، شناخت نقاط ضعف، تاکید بر هویت سازمانی و تلاش برای ایجاد ارزش افزوده در برنامه ها و طرح های سازمان از موارد دیگری بود که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر آنها تاکید کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن،گفتنی است در این نشست پیش از مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گزارشی از وضعیت نیروی انسانی و عملکرد حوزه فنی و مهندسی ارائه کرد.