شناسهٔ خبر: 105371 - سرویس استان‌ها

در جلسه بررسی و تصویب طرح راه‌های استان انجام پذیرفت؛

تایید کلیات چهار طرح حوزه راه در کارگروه بررسی و تصویب طرح راه های استان اصفهان

کارگروه تصویب طرح راهها استان اصفهان در کارگروه بررسی و تصویب طرح راه‌های استان اصفهان کلیات چهار طرح‌ پیشنهادی با هدف رفع مشکلات موجود راه‌ها، مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ کارگروه بررسی و تصویب طر‌ح راه های استان اصفهان با هدف بررسی طرح‌های پیشنهادی با حضور محسن قدیری سرپرست اداره نظارت بر ساخت راهها معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و نمایندگان ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست، فرماندهی پلیس راه اصفهان و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار و چهار مورد از طرح‌های مربوط به حوزه راه مطرح شد و سپس مورد بررسی قرار گرفت.  

در این نشست طرح تقاطع غیرهمسطح  محور مبارکه بروجن در محدوده معدن فولاد سنگ، پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضا کلیات آن مورد تایید قرار گرفت. همچنین با طرح تقاطع غیرهمسطح ورودی منطقه صنعتی سلیمان صباحی به کنارگذر آران و بیدگل موافقت شد.  

علاوه بر این موارد، کلیات طرح‌های پیشنهادی احداث باند دوم سیان- هرند و طرح احداث ادامه کمربندی خمینی شهر تا پل سلیمان خاطر با هدف رفع مشکلات موجود، تسهیل در ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز تایید شد.  

گفتنی است: محورهای مورد بررسی به دلیل عبور بارترافیکی سنگین و حجم بالای تردد از جمله نقاطی هستند که احداث تقاطع غیر همسطح، باند دوم و کمربندی در آن‌ها به منظور جلوگیری از تصادفات بسیار حائز اهمیت است.