شناسهٔ خبر: 105421 - سرویس استان‌ها

طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۰ صورت پذیرفت:

ثبت بیش از ۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در خراسان جنوبی

مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی.jpg رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۸۰ هزارتماس مردمی در ۱۰ماهه امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

بهمنی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد: کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰۱ هزار تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.

بهمنی ادامه داد: طی این مدت بیش از ۷۵۰۰تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین پاسخگویی به تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای روزانه۲۴ تماس بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اشاره به فصل سرما و شرایط آب و هوایی از مردم خواست پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راهها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

انتهای پیام/