شناسهٔ خبر: 105489 - سرویس استان‌ها

دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی با جانباز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی با جانباز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با حسین بیجاری جانباز سرافراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در این دیدار با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

حمید مردانیان با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون شهدا و فداکاری و ایثار جانبازان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و ایثارگران و همچنین از خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست.

لازم بذکر است در این دیدار که مدیرکل راه و شهرسازی استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران حضور داشتند باقری مشاور امور ایثارگران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گزارشی از وضعیت ایثارگران و جانبازان این اداره کل ارائه کرد.