شناسهٔ خبر: 105516 - سرویس استان‌ها

مدیر پایانه مرزی خبر داد:

تردد بیش از ۷ هزار مسافر از پایانه های مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان

محمد شریف کریمی.jpg مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب استان سیستان و بلوچستان از تردد ۷ هزار و ۵۴۸ مسافر از پایانه مرزی ریمدان در بهمن ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، محمد شریف کریمی مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب استان سیستان و بلوچستان از تردد ۷ هزار و ۵۴۸ مسافر از پایانه مرزی ریمدان در بهمن ماه سالجاری خبر داد و اظهار داشت: از مجموع ترددهای انجام شده این مدت چهار هزار و ۶۷۰ تردد به ورود مسافران و  ۲ هزار و ۸۷۸ تردد به خروج آنان اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد، گفت: از آنجایی که فاصله این پایانه مرزی تا بندر گوادر پاکستان حدود ۹۰ کیلومتر است، اتباع کشور دوست و همسایه می توانند از این مسیر به دشتیاری و چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

مدیر پایانه مرزی ریمدان با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت تیم‌های بهداشتی با شدت و حساسیت بیشتر ورود و خروج مسافران در پایانه‌های مرزی را مورد پایش قرار می‌دهند.

کریمی بر اجرای طرح های توسعه در پایانه مرزی ریمدان تاکید کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران در اولویت کاری خود قرار داده است.