شناسهٔ خبر: 105557 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اشنویه : 

نصب ۲۱۴ تابلو و علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان اشنویه 

نصب علائم ایمنی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اشنویه گفت : در جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان ۲۱۴ تابلو و علائم ایمنی در جاده های حوزه استحفاظی این شهرستان نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، جلال محمدی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اشنویه گفت: نصب تابلو های علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی و توجه به آنها نقش مهمی در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی دارد که بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۴ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی در جاده های شهرستان اشنویه نصب شده و ۵۲ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر نیز جمع آوری یا بازسازی و تعمیر شده است.

وی افزود: در همین مدت ۱۷ عدد گاردریل در مناطق مستعد حادثه محورهای مواصلاتی شهرستان اشنویه نصب و ۷ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه و ۱۳ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم در طول جاده های این شهرستان انجام شد.

محمدی ادامه داد: ایجاد ۵ مورد سرعت کاه، ۱۳ کیلومتر خط کشی، نصب و تعمیر ۲۰ عدد چراغ های هشدار چشمک زن، ۷ مورد تنقیه پل و تعمیر ۱۳ عدد چراغ های روشنایی یا تابلوهای برق از سایر اقدامات انجام شده حوزه راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه در طول سال جاری تاکنون بوده است.

انتهای پیام/